Balak nga Walay Ulohan


I find this Bisdak poem funny, that’s why even if it is not my original creation I am posting it here.

WALA MASILIDHI (UNTITLED)

By Andrei (from istorya.net)

ingon ka dili ka ganaha’g ismiringhoy..
pero ngano mo lingi man ka’s akong mga taghoy..
di ba kaha nga ganahan sad diay ka…
di ba kaha nga nasuya pud ka..

kay pirmi man gud kang pasakitan’s mga gwapo..
kay mao man sad nang imong gusto..
ganahan kag insik nga lalaki, napa juy awto..
kung sa airport pa, daghan nag ning tugpa nimo..

pero gi mahal taka bahalag ingon ana ka..
bisan pag bogo ka nga gwapa..
bisan pag no read or no write pa ka..
basta kay gugma, dayban jud taka..

hala sige kataw-i lang ko..
way basulay kung di na ko maibog nimo..
pero karon patay pa kaayo ko nimo..
bahala na.. pasagdi lang usa ko…

2 thoughts on “Balak nga Walay Ulohan

  1. Apan dong sa pagbasa niining tulaa
    Nasayran ko ang tinud-anay’ng gugma
    Wala naman kay madaw-daw ana niya
    diri nalang kas akoa.

    Aduna koy utok, dili hilig manghimantay
    Ako ang matawag nga babae’ng tunhay
    Ug kung ikaw matingala kinsa ko
    Tawaga nalang ko’g “future nimo”
    -IGP

  2. Abi gani nako ako na posoy,
    Ako intawon naminghoy.
    Maayo gani kaw nilingi,
    Imong nakit-an ang nagpahipi ko’ng pagbati.

Leave a Reply

